karlskogafriidrott.blogg.se

Få en inblick i KFIFs arbete och hur våran träning går.

Hemkomst - Utslagen hjälte!

Kategori: Tränare

Åh herregud! Vilken helg!
Just nu känner jag mig som en söndersmulad maräng! Kroppen är helt lost, och jag vet knappt vad jag skriver nu!
Men vi provar för jag känner att jag behöver sätta bokstäver på mina känslor som jag har inom mig, och de känslorna stavas K.Ä.R.L.E.K!
Kärlek till denna fantastiska klubb, Karlskoga Friidrottsförening.
Jag kan inte dra mig till minnes att jag någon gång tidigare träffat en sån genuint välkomnande förening som denna. En förening där alla alltid är välkomna, där alla får vara med och där alla känner sig deltagande.
Jag ryser i kroppen vid tanken av allt roligt som hänt i helgen. För att kunna berätta detta behövs en hel bok, som skulle få namnet "Danmark - En njutning som varade 4 dagar!"
Ni har allihop bidragit något kopiöst till, vad jag tycker är, det bästa träningsläger vi har haft med Karlskoga.
Aktiva som är så jädra duktiga både på och utanför friidrottsbanan, tränare som med kärlek till de aktiva tar hand om dem på ett utomordentligt sätt. Men jag måste få framhäva de riktiga packåsnorna, som släpar och kånkar och ställer upp, Mattias och Rickard! Fy satan vilket hästjobb ni gjorde i helgen! Ni knöt ihop detta läger till den perfekta upplevelsen för de aktiva och för det är jag evigt tacksam er!

Att få uppleva eran glädje en helg som denna, er kämparglöd på banan och era bus på vandrarhemmet får mig att leva tusen år till! Ni är så otroligt jäkla bra! Glöm aldrig det!

Till sist så vill jag bara tacka er en sista gång för denna helg, Tack älskade aktiva, tack lägerföräldrar och tack tränarkollegor för att ni förgyllde min helg och gjorde den sådär jäkla bra som bara ni kan göra!!
Ses snart igen!

Stor kärlek till er!
// Sebbovich!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: