karlskogafriidrott.blogg.se

Få en inblick i KFIFs arbete och hur våran träning går.

Tävlingssäsongen 14/15 inomhus!

Kategori: Tr�ningspass

Halloj på er!
Hoppas ni tränar på för fullt och springer skiten ur Ajjan! ;)

Jag lovade i förrgår att skriva upp lite tävlingar som kommer att komma framöver! Här kommer det! :)

29 November Triumfglasspelen - Örebro. Bra tävlingsträning, anmäl er till minst 2 löpgrenar!

6-7 December Julklappsjakten - Göteborg. Stor tävling i världens bästa stad! ;) Hoppas att så många som möjligt kan komma ner! Jag kommer göra tävlingsdebut då!

9-10 Januari Bosönläger inbokat!

24-25 Januari Götas Ungdomsspel - Karlstad. Jag kommer vara på plats! 

31 Januari Kils inomhusspel - Karlstad. Jag tävlar i Göteborg då.

14 Februari Uddevallaspelen - Uddevalla. Jag tävlar här då!

21 Februari Tybblelundspelen - Örebro

21-22 Mars Marsspelen - Örebro. Jag tävlar här då! :)

Sen till kommer USM, JSM och Svealandsmästerskapen samt även Distrikt mästerskapen!

För mer info och grenar, gå in på www.friidrott.se och klicka er fram till tävlingar inomhus 14/15!

Ha det så bra kära vänner!

BOOOS!
//Sebban

Kommentarer


Kommentera inlägget här: