karlskogafriidrott.blogg.se

Få en inblick i KFIFs arbete och hur våran träning går.

Göteborg från en annan synvinkel!

Kategori: Tr�ningspass

Ja då var jag inflyttad, uppackad och ner myst i min soffa.
Göteborg och ett nytt kapitel i mitt liv har tagit sin början.

Det var med ett tungt hjärta som mitt flyttlass gick söderut i lördags. Jag har haft två fantastiska år i Karlskoga med världens bästa aktiva och människor jag har träffat.
Så mycket kärlek och så mycket skratt. Det kan inte finnas någon bättre friidrottsförening än KFIF!

Jag kommer att vara med på Svealands mästerskapen hela helgen, där hoppas jag att ni fortsätter att plocka fina framgångar som ni alltid har gjort. Er kämparglöd ochvilja får alla andra aktiva att blekna! :)

Jag kommer även att vara med på tävlingen "Marsspelen" i Örebro där jag vill att så många som möjligt kan vara med!

Fortsättningsvis så kommer jag uppdatera här på bloggen om träningen och tävlingar.
Anders "Ajjan" Johansson kommer att skriva på Facebook om veckoplaneringen!

Nästa inlägg handlar om denna veckas träning!

Kärlek till er!
//Sebban

Kommentarer


Kommentera inlägget här: