karlskogafriidrott.blogg.se

Få en inblick i KFIFs arbete och hur våran träning går.

En Go fredag!

Kategori: Tränare

Hej på er!

Ännu en fredag är här. Dagen har börjat fantastiskt med en löprunda vid 06.00 på 30 minuter i morgonsol. Nu när Solen står som högst så är temperaturen uppe i hääärliga 10 grader.

Hur som helst, inomhussäsongen är nu över helt och hållet.
Fokus ligger nu på utomhussäsongen som drar igång redan i Maj!
Just nu är det en hård träningsperiod för alla för att bygga upp och bli beredd för att tävla.

Säsongen är ju fokus nummer ett, men innan dess blir det ju ett träningsläger, redan om 5 veckor, i Danmark!
Jag vet inte vad ni känner men jag är sjukt taggad på läger, kommer bli fruktansvärt härligt!! :)

Som ni märker så har jag inget specifikt att skriva om utan mest ordbajsar mig fram genom detta diffusa inlägg. Men det är bara rätt trevligt att ändå veta att ni läser detta och jag får då en känsla av att jag fortfarande är mer involverad i era liv än vad jag är just nu.

Hoppas ni tränar hårt och laddar inför säsongen 2014!
Rykten säger att jag, Sebastian Johansson, försöker att komma tillbaka i tävlingsform och kan tänkas göra en comeback på självaste Ullevi, VUS spelen!

Ha en fin helg på er!
BOOS!
//Sebban

Kommentarer


Kommentera inlägget här: