karlskogafriidrott.blogg.se

Få en inblick i KFIFs arbete och hur våran träning går.

V. 32

Kategori: Tr�ningspass

Måndag starter hattar frekvenslopp.5st Hopp över häckar och 5kulkast bakåt.
Medel kör 300+200+100 tävlingsfart. .90sek vila x3 serievila 12-15min.
Onsdag längd tresteg tävlingshopp. Några kör frekvenslöpning häck. Får separat program.
Medel kör 3varv på spåret +4x150m maxlopp 6-8min vila. ...
 
Torsdag de som ska tävla Värmlandsserien vilar. Övriga kör 200+150+100x 2 vila 6-8 min serievila 20min.
Avsluta med magerygg 20min välj själv övningar.
Söndag återhämtningsjogga 30min. Gäller alla som inte har egna program.

Ajjan är på jobbet onsdag , handikapp sm från torsdag så är de några frågor var vi dom antingen på Facebook eller på måndag.

Kör hårt i veckan!

Hoppas ni anmäler er till Nobelspelen! Vill se hela Mellangruppen där då! ;)

//Sebban

Kommentarer


Kommentera inlägget här: