karlskogafriidrott.blogg.se

Få en inblick i KFIFs arbete och hur våran träning går.

En Härlig vecka hittills!

Kategori: Tr�ningspass

Hej på er!! :D
Hoppas träningen flyter på bra för er allihopa! Jag har hört att det går riktigt bra för många av er, och att ni kämpar på som vanligt! Ni ska ha en guldmedalj för eran kämparinsats jämt! :)
Det är roligt att höra att ni BOSAR!

Hur som helst, själv BOSAR jag också en hel del! Igår blev det:
3 km uppvärmning
Frivändningar på ett ben och ryck på ett ben
600 meter - 95 sekunder 10 min vila
400 meter - 60 sekunder 8 min vila
200 meter - 27,8 sekunder 8 min vila
400 meter - 58 sekunder 10 min vila
600 meter 98 sekunder

Heeelt färdig efter passet! Men jäklar vad skönt det var att bli klar!
Efter det tog jag en jogging tur hem på lätta 3 km! ;)

Känns som om formen kan toppas inför Världsungdomsspelen. Så jag tänkte springa ett 200 meterslopp då!
Fårse hur fort jag är tillbaka i form, men efter sådana här pass så tror jag det kommer att gå fort! ;)

Med det sagt vill jag önska er en go onsdag och fortsätt kämpa på nu!
Säsongen närmar sig med stormsteg!!

//Sebban

Kommentarer


Kommentera inlägget här: