karlskogafriidrott.blogg.se

Få en inblick i KFIFs arbete och hur våran träning går.

Måndag!

Kategori: På gång

Lite mer än en vecka har passerat sedan ni sist körde ett organiserat friidrottspass.
Nu går vi in i sista veckan med vila och jag hoppas, och tror, att ni är laddade till tusen nästa vecka när vi åter igen börjar med grundträningen! BOS!
 
Innan vi drar igång med hårdträningen kommer vi ha en avslutning med samtliga grupper!
Vi kör i badhuset igen och tiden är Söndag (29/9 -2013) klockan 09.00 - 12.00.
Samling sker 08.50 vid cafét och kostnaden är 20 kronor/person. Exklusive mat!!!
 
Vi har nämligen tänkt att bege oss till Katrinedalskrogen direkt efter för att äta lite gott.
Jag behöver därför ha anmälningar skickade till mig samt vad man ska äta.
Lättast är att gå in på deras hemsida och sedan skriva här vad man ska äta och om man följer med till badhuset eller ej.
 
Vi kommer inleda med lite träning och kör därefter en hel drös med lekar! Kanske någon som vågar utmana mig eller ajjan i kändishoppet, både Ajjan och jag är ju graciösa och kända hoppare med flera medaljer i prisskåpet sedan tidigare, kanske inte simhoppsmedlajer men annan hoppning. Skillnaden är inte så stor! ;)
 
Hör av er till mig eller kommentera gärna här nedan!
 I
 I
 I
V
 
 
Hörs snart!
//Sebban

Kommentarer

  • Elias Hedesund säger:

    Jag kommer :) och utmanar Ajjan i en bombduell från 3:an ;), och vill gärna ha en Kebabtallrik med Pommes till lunch
    Mvh Elias

    2013-09-23 | 17:09:37
  • Simon Axelsson säger:

    Kul! Jag kommer:) och vill gärna ha pizza nr 7, Hawaii, till lunch.
    Hälsningar Simon

    2013-09-23 | 20:17:34
  • simon throgen säger:

    Jag kommer :D Och jag vill gärna ha en kebabtallrik med pommfritt :-)

    2013-09-24 | 17:08:42
  • wilma throgen säger:

    Hej !! Jag kommer, ja vill gärna ha en Hawaii till lunch //wilma :)

    2013-09-24 | 20:54:27
  • Emma Almqvist säger:

    Hej! Jag kommer och vill ha en Hawaii till lunch. Hälsningar Emma A

    Svar: Härligt, bokar in er!
    KFIF

    2013-09-25 | 12:12:07
  • Maja hård säger:

    Jag ska inte vara med när ni badar men jag ska vara med och äta, en kebabtallrik

    Svar: Tråkigt! :( Men jag förstår om du är sjuk. Kanske hinner bli frisk?! :)
    KFIF

    2013-09-25 | 15:53:04
  • Bella & Klara Pallin säger:

    Hej! Vi kommer och vi vill dela på en kebabpizza med pommes :)

    2013-09-26 | 21:17:09
  • Bella & Klara säger:

    och sallad :)

    2013-09-26 | 21:20:56

Kommentera inlägget här: