karlskogafriidrott.blogg.se

Få en inblick i KFIFs arbete och hur våran träning går.

Snart helg!

Kategori: Tr�ningspass

Ja mina vänner, snart är det lördagmorgon med frukost på sängen och allt vad det innebär! ;)
Härligt anser jag! ;)
 
Nästa vecka är det ju höstlov som ni antagligen vet! ;)
Då kommer träningen vara lite annorlunda.
 
Vi har en del som åker till Bosön i mitten på veckan och jag själv kommer att bege mig till Lodnon för lite semester.
Känns som att det behövs kan jag lova.
 
Hur som helst så kommer vi träna enligt följande nästa vecka:
Måndag: Som vanligt i Bregårdshallen, 17-18.30! Startar med uppvärmning ute. Sen kommer vi att köra lite lek och stoj istället.
 
Onsdag så tar vi vila innnan ni åker till Bosön. SÅ INGEN TRÄNING PÅ ONSDAGEN! Mellangruppen!!
 
Bosön resten av veckan för er och för mig är det London!
Har ni frågor om träningen får ni skriva här eller ringa en signal!
 
//Sebbovich!

Kommentarer

  • Ajjan säger:

    Vi åker redan på onsdag till Bosön . Sebastian har missat de hihihi

    2013-10-27 | 13:54:44

Kommentera inlägget här: