karlskogafriidrott.blogg.se

Få en inblick i KFIFs arbete och hur våran träning går.

Torsdag!

Kategori: Träningspass

Hej på er!

Som jag skrev igår så är det INTE någon träning i Nobelhallen idag!
Bik Karlskoga spelar nämligen hemma så vi har inte tillträde då.
Istället så samlas vi klockan 16.30 på Nobelparkeringen för avfärd mot Örebro och Tybblelundshallen.

Vi kommer att köra ett sprint pass och maxlopp för att få lite längre intervaller i benen också!
Startar med uppvärmning följt av häckrorlighet och smidighetsövningar
Därefter 2x2x150 meter. 8 min vila mellan de två första 150 ingarna. Därefter optimal vila följt av två 150 ingar med 8 min vila. MAXLOPP!! SPIKSKOR SKA MED!!
Avslutar med styrka!

De som anmält sig är följande:
Ida Callenvik
Simon Throgen
Wilma Throgen
Emma Almqvist
Maja Velander
Maja Pettersson
Klara Pallin
Isabella Pallin
Sara Lilja

Har jag glömt någon så får ni smsa mig så kompletterar jag upp denna lista!

Vi har i dagsläget tre bilar så det kommer inte behövas fler.

Ni behöver ta med pengar till mat, då vi stannar till och tar en hamburgare eller liknande efter träningen.
Ni bestämmer själva om ni vill ha ombyte och duscha efter träningen. Men det är att rekomendera.

Vi är hemma igen tidigast 20.30!

 

Ses senare!

//Sebban

Kommentarer


Kommentera inlägget här: