karlskogafriidrott.blogg.se

Få en inblick i KFIFs arbete och hur våran träning går.

Måndag och Ny vecka!

Kategori: På gång

Ny vecka tar sin början och vi lägger Örebro Indoor Games till arkivet.
Först ett medgivande om att KFUM Örebro Friidrott anordnade en tävling av mycket hög standard och jag vill säga att det var en av de mest ordningssamma tävliongar någonsin! Inget att klaga på alls! BRA GJORT!!

Hur gick det då för våra aktiv?
Det blev en del rokrd, nu ska jag inte förhasta mig fö jag är inte 100 % på hur många. Personligen så blev jag riktigt förkyld på fredagskvällen men jag åkte in till tävlingen ändå.
Jag valde även att springa ett 200 meterslopp på lördagseftermiddagen. Positivt besked i kroppen trots förkylningen. Nästa tävling blir Götas Ungdomsspel!!

Skriv gärna i kommentarerna om hur ni låg tidsmässigt i förhållande till erat personbästa.
Så alla på sidan får veta!

En sista kommentar: För er som inte slog rekord men som vet med er att ni tränat hårt i vinter, lugn det kommer att släppa. Det är första tävlingen för iår och nerver spelar in. Formen har inte toppats ännu. Men den kommer snart! Det lovar jag er!


/Sebban

Kommentarer


Kommentera inlägget här: