karlskogafriidrott.blogg.se

Få en inblick i KFIFs arbete och hur våran träning går.

Götas Ungdomsspel!

Kategori: Tävlingar

Det närmar sig tävling igen.
En vecka från och med lördag är det Götas ungdomsspel i Våxnäs hallen Karlstad.
 
Jag hoppas på att fler än de som har anmält sig kommer åka dit och tävla! En bra tävling för alla åldrar och har ofta bra konkurrens.
Personligen kommer jag åka dit och springa 60 meter och 200 meter. Är bra sugen på att hoppa höjd, men inte besämt mig ännu. Får känna efter lite på plats.
 
Kom ihåg det att man inte måste vara anmäld utan kan efteranmäla sig till tävlingarna på plats.
Kom igen nu gänget, jag vill se en god uppslutning till denna tävling! :)
 
Jag kommer lägga ut en liknande lista som jag gjorde innan Örebro Indoor Games!
 
//Sebban

Kommentarer


Kommentera inlägget här: