karlskogafriidrott.blogg.se

Få en inblick i KFIFs arbete och hur våran träning går.

Fredag!

Kategori: På gång

Det är äntligen(!) Fredag den 4/1-2013!! Som jag har väntat på detta, i flera veckors tid har jag längtat!
BOSÖN! För er som inte varit där tidigare är Bosön en anläggning av toppklass! Stor inomhushall med fotbollsplaner, basketplaner, stor friidrottsanläggning, två rum för gym utrustning och väldigt mycket mer! För att inte tala om restuarangen som håller världsklass på maten!!

Dit ska vi idag hur som helst, och jag har väntat och längtat tillbaka dit sedan vi var där senast!

Inte nog med att min form känns toppen bra så hoppas jag att vi kan få fram lite form på samtliga deltagare på lägret då tävlingssäsongen drar igång till nästa helg! :D

Ses klockan 11.45 på Nobelparkeringen idag!!

//Sebban

Kommentarer


Kommentera inlägget här: