karlskogafriidrott.blogg.se

Få en inblick i KFIFs arbete och hur våran träning går.

Retsen av veckan

Kategori: Tr�ningspass

Som ni vet så är detta årets näst sista dag.
2013 tar slut och ett grymt 2014 tar sin början! :)
 
Så här ser resten av veckans träning ut:
Tisdag - Vila
Onsdag - träning på Nobelspåret om ni har möjlighet. Tid blir på eftermiddagen, 16.00 kan vi bestämma nu.
Torsdag - Vila
Fredag - BOSÖN!!!
 
Som ni ser så är det på fredag som vi åker till vårt kära Bosön igen! Som jag längtat!
En helg med bra träning, mycket mat och ännu bättre sällskap!
 
För er som inte har betalat så för ni över pengar till klubbens konto. Kontonummer hittar ni på hemsidan!
Mer info finns på Facebook sidan.
Ajjan är lägeransvarig har och därför all info.
 
Ses ikväll!
 
//Sebban

Kommentarer

  • Lovisa säger:

    På onsdag ska vi mötas i spåret kl fyra (även mellangruppen) fatta inte riktigt

    2013-12-31 | 18:14:00
  • Ebba Henriksson säger:

    Jag kom precis hem så jag kommer inte på träningen idag men jag lovar att jag ska ut och springa imorgon med pappa:)

    2014-01-01 | 15:32:38

Kommentera inlägget här: