karlskogafriidrott.blogg.se

Få en inblick i KFIFs arbete och hur våran träning går.

Fredag! :D

Kategori: Tr�ningspass

Sådär, då är äääntligen fredagen här!
2,5 lätta timmar kvar på jobbet för min del och sen så ska jag götta ner mig ordentligt! :D

Ingen träning idag som ni förstår, vi burkar ägna fredagarna åt vila.

Men istället sammanfattar vi lite från gårdagens träning, det följer här...
Vi körde passet som jag skrev igår och det var tydligen fler än jag som hade träningsvärken från helvetet i rumpan! ;)
Emma, Wilma, Maja och Gustav påpekade alla att det var brutalt att sätta sig ner.

Alla genomförde passet med bravur och kämpade riktigt bra!
Mina tider blev:
17,83 + 19,10 på 150 + 150 med 90 sekunders vila.
Den andra låg lite långsammare, 18,15 + 18,97 med 90 sekunders vila. Dock som ni såg låg den lite jämnare, positivt besked! Med tanke på träningsvärken!!!

Alla kämpade grymt bra, Emma A, Maja P, Wilma T, Maja H, Maja W, Gustav, Adrian, Ebba och Alva! Tror inte jag glömt någon!? Hur som helst så var alla super duktiga och ni är alla värda vila i helgen!

Trevlig helg på er!
/Sebban

Kommentarer


Kommentera inlägget här: