karlskogafriidrott.blogg.se

Få en inblick i KFIFs arbete och hur våran träning går.

Vilken trötthet!

Kategori: Träningspass

Helt slut i kroppen redan och det är bara onsdag, Sjukt!!

Hur som helst så skulle jag vilja höra vad ni körde igår äldregruppen! Hasan du körde väl löpning?
Ni andra kan väl skriva i kommentarer vad ni körde och hur det kändes. Gärna mer utförligt än: "Körde löpning, kändes bra".

Idag kör vi i Bregårdshallen med Äldregruppen! Jag skulle vilja att Daniel kommer förbi och kör pilatesboll med oss. Skadar inte att prova hur det känns.

Vi andra ska köra cirkelstyrka först sen hoppstyrka. Fårse om vi hinner någon avslutande övning också! mohahaha

Klockan 17-19 är passet idag!

Ses där hörni!
//Sebbish

Kommentarer

  • Ajjan säger:

    Äldre delen av äldregruppen måste väl vara jag då ; )
    Jag körde morg promenad med Elin o Pix. sen körde jag styrka på kvällen mer Martin E . Kändes helt ok och fick bra kontakt både i latsen axlarna o framför allt tricce

    Svar: Snyggt! :D
    KFIF

    2012-11-21 | 16:04:46

Kommentera inlägget här: