karlskogafriidrott.blogg.se

Få en inblick i KFIFs arbete och hur våran träning går.

Mer information om lägret!

Kategori: På gång

Alla de som är under 16 år får inte boka flyg själva utan vuxet sällskap!
Därför så kommer vi göra såhär att jag bokar flyg för samtliga under 16 år.
Därför kommer jag behöva följande uppgifter om ni ska med:
Namn enligt pass, Passnummer, Personnummer, Adress och Telefonnummer till föräldrar + den aktive!
 
Tänk på att anmälan är bindande! Alltså kommer ni få betala även om ni inte följer med!!
 
Flyget ska betalas efter årsskiftet, jag kommer att återkomma om hur mycket det kostar så får ni sätta in pengar till mig så gör jag bokningen!
 
Anmälningar måste göras till mig senast den 31/12 så tänkte jag boka flyget runt den 3/1-13!!
 
Hör av er om ni undrar över något!
 
//Sebban

Kommentarer


Kommentera inlägget här: