karlskogafriidrott.blogg.se

Få en inblick i KFIFs arbete och hur våran träning går.

Fredag! :D

Kategori: Tävlingar

Det är ändå en skön känsla som infinner sig när det snart är lunch en fredag och solen jobbar på där ute för att tränga igenom!

Jag hoppas eran träning har fungerat bra i veckan och att ni tagit det lite lungt efter lägret.
Jag var i allafall väldigt trött i kroppen efter helgen. Körde hårt tisdag och onsdag och lite mer rehabstyrka igår. Nu är det en lätt helg att se fram emot!

Jag har tänkt på en grej angående den 24/5. Det är nämligen tävling i Glanshammar då! Jag är hemma i Karlskoga den helgen på grund av min födelsedag, så jag kommer vara med på förmiddagen ute i glashammar.
Jag tycker att vi ska ta en täåvlingsdebut för så många som möjligt! Hur låter det?

Se till att gå in och anmäl er på våran hemsida som vanligt och skicka in mejl.
Jag hoppas vi får 10 stycken, minst, ifrån mellangruppen med på denna tävling!!!
Dessutom förväntar jag mig 3-5 stycken äldregruppare och ett gäng yngregruppare också! :)

Se till att vara där! Man brukar ju faktiskt få en frisbee så de är lätt värt det! ;)

Puss på er!
/Sebban

Kommentarer


Kommentera inlägget här: