karlskogafriidrott.blogg.se

Få en inblick i KFIFs arbete och hur våran träning går.

För kännedom!

Kategori: På gång

Det blir tre inlägg på kort tid här, men jag känner att jag har lite att meddela.
 
Känner att jag vill meddela er detta:
Jag har valt att göra ett klubbyte till IF Kvílle för att få delta i deras Seriematch, lagtävling.
Tydligen, enligt Svenska friidrottsförbundet, så har jag inte tillhört Karlskoga Friidrott trots inskickad blankett x2 gånger.
Så mina resultat jag gjort sedan jag kom tillbaka från Örebro kan ogiltighetsförklaras och därför krävs ingen specifik övergång utan mer en inbetalning av medlemskap från min sida.
 
Jag kommer alltså tillhöra IF Kville framöver och tävla i deras färger, men jag kommer alltid ha ett Karlskoga-hjärta.
 
Jag kände för att meddela detta så det inte blir några funderingar.
Hör av er om ni undrar över något!
 
Jag kommer ju självklart att följa med på läger och tävlingar med er, var så säkra!
Nu laddar vi inför säsongspremiär och sedan för Världsungdomsspelen!
 
KOM IGEEEN NUU!!
BOOOOS!
//Sebban

Kommentarer


Kommentera inlägget här: