karlskogafriidrott.blogg.se

Få en inblick i KFIFs arbete och hur våran träning går.

Mellaagruppen se hit! ;)

Kategori: På gång

Hej på er mina kära aktiva! :)
Nu har jag följande information att ge er:

Lördagen den 8/2 kommer vi samlas klockan 09.40 på Boda Borg i Karlskoga.
Där kommer vi att dela in oss i lag om 4 och 4 och sen köra 3 timmar av utmaningar och uppdrag. Jag kommer att fixa lite extra uppdrag som skall avklaras under den här tiden och ni komer få extra poäng till laget för avklarade uppdrag.
13.00 samlas vi i entrén igen och beger oss över till grannhuset, där äter vi Tacobuffé tillsammans och sitter och tjatar lite.
13.30 så bär det av mot Bowlinghallen i Karlskoga.
Där fortsätter vi i lagen som körde boda borg och fortsätter med utmaningarna.
Efter att vi bowlat en timma så skall vi fika och dela ut lite priser och liknande! :)

Tiderna som gäller är följande:
09.40 - Samling Boda Borg
10.00 - Äventyret börjar
13.00 - Lunch, Tacos, på Boda Borg
13.30 - Avfärd mot Bowlingen
14.00 - Bowling
15.00 - Fika och prisutdelning.
16.00 - Avslutningen avslutas! ;)

Totalt kostar detta 250 kronor/person. Jag har inte fått riktigt den respons som jag hoppades på men eftersom jag inte hört några invändningar så kör vi på detta.
Pengar och betalning sköter du själv och betalar på respektive plats.

Så boka in datumet 8 Februari, för då ska här busas! :D

Puss på er!
/Sebban

Kommentarer

  • Bella säger:

    Ja kommer👌

    2014-01-29 | 16:53:42
  • wilma throgen säger:

    Ja kommer

    Svar: Snyggt! :D
    KFIF

    2014-01-29 | 19:25:15
  • Maja!!! säger:

    Jag kommer!!!

    Svar: sweet! ;)
    KFIF

    2014-02-02 | 16:03:14

Kommentera inlägget här: