karlskogafriidrott.blogg.se

Få en inblick i KFIFs arbete och hur våran träning går.

Danmarksläger 1-4 Maj!

Kategori: På gång

Hej på er gänget!
Här följer en hel del info om det kommande lägret som Karlskoga friidrott planerat in.
 
För dig förr -03 eller tidigare!
Den 1 maj 2014 åker vi med buss ner till Danmark och Nörresundby.
Resan sker med Jacobssons buss och kommer gå via Göteborg-fredrikshamn.
Vi var på samma plats för ett par år sedan, i närheten av Ålborg. Samma hotell och samma arena att träna på!
Hemresa sker den 4 Maj 2014.
 
Syftet med lägret är att öka sammanhållningen i föreningens alla grupper och få chansen att på ett bra sätt träna tillsammans inför utomhussäsongen 2014! Förutom träning kommer vi ha gemensamma aktiviteter.
Intill hotellet finns ett stort vattenland där fri entré vid ett tillfälle ingår i priset.
 
Resan är helpension och deltagaravgiften ligger på 1200 kronor, dessa betalas in till Karlskoga Friidrotts senast den 15 april. Ange deltagarens namn är ni snälla!! Plusgiro: 583913-9.
Anmälan är bindande, vilket betyder att den anmälda måste betala 1200 kronor även om den av någon anledning inte kan följa med på lägret!
 
Vi behöver ha en preliminär anmälan som inte är bindande i detta fall.
Så meddela mig om ni ska med eller inte!
 
Bara så ni vet så ska självklart jag följa med! ;)
Kram på kramdagen!
Sebban

Kommentarer

  • Ebba Henriksson säger:

    Jag vill med:) så här kommer min preliminära anmälan

    Svar: Härligt att höra Ebba! =)
    KFIF

    2014-01-21 | 21:12:29
  • Johanna Widing säger:

    Jag vill Järna med 😃// Johanna

    2014-01-25 | 10:22:08

Kommentera inlägget här: