karlskogafriidrott.blogg.se

Få en inblick i KFIFs arbete och hur våran träning går.

Just for the record!

Kategori: Tr�ningspass

Hej på er,
Passet jag skrev om i tisdags gick så jävla bra ska ni veta!
Sänkta mina tider med mer än 1 sekund på varje lopp! GÖÖÖTT!!
Super nöjd med det passet och det kändes kalas bra att äntligen börja plocka lite tider igen.
 
Efter att ha haft en dags vila igår så ska jag BOOSA på idag igen!
Idag så är det nämligen grymt hårt igen!
Maxlopp 350 meter vila: 15 min
4x200 på cirka 26,5 - 27 sekunder vila 5 min.
 
Träningen överlag är sjukt tuff här nere. Precis som jag vill ha de!
Men kroppen har fått sig en kickstart och nu börjar även benen hänga med och tiderna pressas!
Lika glad som jag är för att jag flyttat och hittat rätt här nere, lika ledsen är jag för att jag flyttade från er!
Ni är alltid bäst, bara så ni vet!
 
Hörs och ses!
//Sebban

Kommentarer

  • Joel säger:

    Ska vi ha träning idag?

    Svar: Ursäkta mitt sena svar. Jag har haft alldeles för mycket på jobbet några dagar!
    KFIF

    2014-04-14 | 15:17:53

Kommentera inlägget här: