karlskogafriidrott.blogg.se

Få en inblick i KFIFs arbete och hur våran träning går.

Svealands Mästerskapen

Kategori: Tävlingar

Då var det dags för Svealands mästerskapen för 13-14 åringar.
Det går av stapeln i Västerås iår och är en väldigt uppskattad tävling.Det fungerar som ett SM för yngre förmågor.
SM kommer först när man fyller 15 år.
 
Vi har ett gäng aktiva som kommer åka iväg och tävla i Västerås och jag kan nog säga att det är ett av vra större tävlingsfält på Svealands någonsin!
Detta glädjer mig verkligen! Jag hoppas att alla fortsätter med tävlandet och tränandet under försäsongensen och vi kan vara ett gäng som åker iväg och hjälper varandra fram till fina prestationer!
 
Jag kommer ersonligen inte närvara i helgen, men jag önskar er alla LYCKA TILL och ett särskilt stort: BOOOS!!!!
 
Ser fram emot att läsa era resultat!
 
Skriv gärna vilka grenar ni har tävlat i och resultaten samt om de blev personligt rekord!
Skulle uppskattas!
 
Tack och kör hårt!!
 
//Sebban och Andreas

Kommentarer


Kommentera inlägget här: