karlskogafriidrott.blogg.se

Få en inblick i KFIFs arbete och hur våran träning går.

Vart är alla!!?

Kategori: Träningspass

Hej!
Under gårdagen genomfördes ett löppass ifrom av 6+6+4x200 meter för äldregruppen och 4+4+4x200 meter för mellangruppen!
Men deltagandet är hemskt dåligt för tillfället! Bara för det regnar eller att ni vet med er att det är jobbigt så får ni gärna höra av er här på sidan eller via telefon till mig och Andreas eller Ajjan, så vi vet hur många som kommer. Det blir så onödigt att vara två tränare på två aktiva!

Passet genomfördes bra och vaderna idag värker av träningsvärk! Underbart!

Jag har ju sagt att mitt mål med vintern är att börja tävla igen och bland annat hoppa höjd, nämligen 1.90 har jag bestämt mig för! Nu vill jag att alla ska sätta upp egna mål för den kommande säsongen så vi kan diskutera dessa mål och lägga upp träningen rätt!

Idag är det ingen träning och imorgon är det vila!
Söndag så ses vi på Nobel klockan 11.00 för konditionsträning!

//Sebban

Kommentarer


Kommentera inlägget här: