karlskogafriidrott.blogg.se

Få en inblick i KFIFs arbete och hur våran träning går.

Träningsläger?!

Kategori: På gång

Hej gänget!
 
Under gårdagen var ett gäng inne i Örebro och tränade. Det gick riktigt bra måste jag säga. Träningsvärken är ett faktum idag!
Hur som helst så pratade jag med min nära vän Tim Sundström ifrån KFUM Örebro Friidrott, han är nämligen lägeransvarig för Örebro. Han berättade för mig att han har börjat titta på hur det ser ut med läger. Läger blir det, men frågan är vart och för hur mycket. Troligtvis kommer lägret läggas på samma ort som iår.
 
Jag har meddelat att det finns intresse från Karlskoga friidrott att medverka i ett läger för äldre aktiva.
Vi var ju ett gäng som följde  med Örebro till Spanien i April-Maj. Allt fungerade perfekt och det var toppen på alla sätt.
 
Han kommer meddela såfort han vet någonting om detta. Så kommer jag i min tur att lägga upp besked för anmälan här på bloggen.
 
Åldersgränsen är 14 år (99:a). I första hand är det 14 år eller äldre som får följa med. Sen är det i mån av plats. Föräldrar som är intresserade att låta sina barn följa med kan vända sig till mig.
073-7759998
 
//Sebban

Kommentarer


Kommentera inlägget här: