karlskogafriidrott.blogg.se

Få en inblick i KFIFs arbete och hur våran träning går.

Torsdag!

Kategori: På gång

Hej på er!

En uppdatering om vad som kommer hända de kommande veckorna är på sin plats tycker jag.

Idag(Torsdag 1/11) Kör vi Mördarn på Nobelspåret klockan 17.00!! Vi möts där. Kan vara bra att ha en sportdryck med sig.

Fredag: Jag kommer inte åka till gymmet, men de som vill köra kan åka dit och köra ben. Pratar om vad på träningen idag.

Lördag: Jag ska spela Hockey Bocky med mitt jobb kl. 07.45!!! Äcklig tid för en lördag! Annars kör vi vila och laddar upp inför söndagspasset.

Söndag: Vi möts på parkeringen till Nobelspåret klockan 10.00 gärna 09.50, för att åka in till Örebro och träna. Passet kommer vara rörlighet, spännst på långmatta samt intervaller. Inga spikskor än. Ta med en matbit och vattenflaska! OBS DETTA GÄLLER ENDAST ÄLDREGRUPPEN!

11/11 Är det våran Kick Off! Samling uppe i Entrén till badhuset klockan 08.40 och sen kör vi lite vattenlekar från klockan 09.00-10.00. Därefter kör äldregruppen ett vattenlöppass på cirka 30 minuter. Därefter är det fri lek fram till 12.00. Mellan gruppen och Yngregruppen ska efter vattenlekarna simma en viss sträcka som vi kommer meddela på plats. Någon av oss tränare kommer hålla uppsikt över er. Efter simningen är det fri lek för er också! :)

Vi äter gemensamt för de som vill och kan efteråt. Då marscherar vi upp mot någon restaurang.

Meddela mig eller ajjan eller andreas under veckan som är och kommer så vi vet hur många som ska med!

Kostnad: 20 kronor för bad + matpengar!

Ses på träningen ikväll!

/Sebban

Kommentarer

  • ajjan säger:

    Jag kommer finnas på gymmet på fre fm kl 10:30 -1200 ca. Har lite ideer om vad ni kan köra då ; ) Liiite utmaning blir de i så fall . Maja har reddan testat o har rekordet av er på hemmaplan 5 st . Av vad e en heeeemlis än så länge ; ) hehehehe.

    2012-11-01 | 16:21:55
  • jeanette säger:

    Hej
    Jag är mamma till elin karlsson i yngre gruppen.
    Jag undrar hur mycket pengar går åt till maten ?
    mvh
    jeanette karlsson

    Svar: hejsan!Det kommer kosta 20 kronor för bad och sen matpengar :D
    KFIF

    2012-11-04 | 16:36:37
  • Ajjan säger:

    Beror på var vi äter . Men runt en hundring. Pizza o dricka typ.

    2012-11-05 | 12:58:11
  • Anton säger:

    Jag kommer inte på träningen idag för jag ska träna någon ting anat

    2012-11-15 | 15:35:50
  • Anton säger:

    Jag kommer inte på träningen idag

    2012-11-29 | 16:23:42

Kommentera inlägget här: