karlskogafriidrott.blogg.se

Få en inblick i KFIFs arbete och hur våran träning går.

Onsdag 07/11

Kategori: Träningspass

Hej på er!
Tävlingssäsongen närmar sig snabbt nu! Endast 2,5 vecka kvar till det blir tävling i Örebro för mellan och äldregruppen!
Yngregruppen kommer tävla redan om 1,5 vecka!

Hur som helst, fokus på träningen än så länge!
Igår så körde Hasan, Anton, Martin och jag ett grymt bra pass för biceps och bröst! Tror det finns fler än jag som har sjuklig träningsvärk idag! Vi avslutade med 3x30 sekunder rodd max.
Det är något som vi aldrig tidigare har kört, men nu vet vi vart vi ligger och kommer jobba vidare med de som avslut på överkroppspassen! BRA JOBB BOYS!!!

Idag, Onsdag, är det första passet för äldregruppen inne i Bregårdshallen! Här kommer vi nu spendera en hel del timmar framöver. Vilket jag ser fram emot otroligt mycket!
Idag vill jag att ni plockar med er uppvärmningskläder för utomhusbruk så vi kan jogga en sväng ute först. Det är ju så fint väder idag, hör och häpna!
Passet idag då kommer vara cirkelstyrka! Antar att vi kommer köra 40/20, med det menar jag 40 sekunders aktivitet och 20 sekunders vila.
Det kommer vara en hel del mellangruppare med och träna på onsdagar framöver. Detta för att vi har ett härligt gäng som är träningssugna och vill komma igång med tävlandet. Därför har jag pratat med dem som det gäller.

Vi ses ikväll, taggade till 1000!!!

//Sebban

Kommentarer


Kommentera inlägget här: