karlskogafriidrott.blogg.se

Få en inblick i KFIFs arbete och hur våran träning går.

Torsdag!

Kategori: Tr�ningspass

Le för det är Torsdag! ;D
 
Snart är veckan slut och vi går in mot en välförtjänt helg! Helgen kommer bli fullt ös medvetslös tror jag! :) två dagars tävling i Karlstad står bland annat på schemat!
 
Hur som helst. De ska vi inte prata om idag.
Idag däremot så kommer vi köra ett rent teknikpass för startblock.
samlas som vanligt klockan 17.00.
Uppvärmning som igår, lätt jogg 3 varv följt av lite styrka och två stegringslopp.
Därefter kör vi igång med startblocken direkt!
Tre-och-tre kommer vi att köra och vi fårse hur många vi hinner med, det beror ju helt på hur många vi blir!
Efter det så kör vi en nerjogg och stretchar ordentligt.
Ingen styrka idag!
 
Jag behöver gå lite tidigare på grund av det föräldramötet som jag ska ha för alla i mellangruppen.
Aktiva är välkomna att lyssna också!
 
Sen vill jag bara ge beröm till mina älskade aktiva, vilket jädra gött gäng vi är!
Inte tråkigt på träningen för en sekund! :) Fortsätt med det ni gör!
 
Men vi ses senare hörrni!
Puss och kram!
/Sebban

Kommentarer


Kommentera inlägget här: