karlskogafriidrott.blogg.se

Få en inblick i KFIFs arbete och hur våran träning går.

Planera in söndag i Karlstad!

Kategori: Tr�ningspass

Till helgen blir det mycket att göra!!
Lördag så ska vi ha massa roligt tillsammans på Boda Borg och på Bowlingen.
På söndag så kommer vi åka in ett gäng till Karlstad för att köra längre intervaller med spikskor.
 
Det gäller främst de som tävlar mycket. Jag kommer prata om detta på träningen ikväll(onsdag).
 
Tiden som gäller är att vi kommer åka hemifrån klockan 11 och träna mellan 12-14 ungefär.
Jätte bra att passa på att köra inför kommande tävlingar och så.
 
Hör av er till mig om ni vill med.
Ni kan skriva här eller säga till mig på träningen!
 
Kärlek!
/Sebban

Kommentarer

  • Ebba Henriksson säger:

    Hej jag han tyvärr inte komma idag på träningen för jag har match men jag kommer imorgon:)

    2014-02-05 | 15:03:17

Kommentera inlägget här: