karlskogafriidrott.blogg.se

Få en inblick i KFIFs arbete och hur våran träning går.

Tisdag och regn i Götet!

Kategori: Tr�ningspass

Hej på er älskade vänner!
 
Ingen träning för mellangruppen idag!
Eftersom ni har tid till att göra annat idag kanske ni kan skänka en tanke till mig som ska dö trötthetsdöden senare! :-S
600 + 400 + 200 + 400 + 600 meter med lite längre vila mellan loppen.
Tempot ska vara sådär 30 sekunder/200 meter! :O
Det känns att försöka komma tillbaka till tävlingsform igen kan jag lova!
 
Att gå ifrån att ha kört cirka 1 tufft pass + 2 effektiva pass i veckan + 1/2 pass. Till att köra 5-6 tuffa pass/vecka!
Det är en omställning men träningen går toppen bra faktiskt!
 
Jag siktar nu på att göra ett 200 meterslopp på Ullevi på VU-Spelen! :)
Kanske blir något 400 meterslopp också i sommar! :D
 
Saknar er allihopa kan jag lova! Antal skrattade timmar i veckan har gått ner rejält! Tänker på er såfort jag snörar på mig träningsskorna ska ni veta!
 
Hoppas ni tränar hårt inför Danmark, för då finns det ingen räddning för er! Då kommer jag och köttar BOOOS style med er!
Ta hand om varandra så ses vi snart igen!
 
Kramar
//Sebban

Kommentarer

  • Våfflan säger:

    Vi saknar dig med kan ja lova :'| Ses snart!!

    Svar: =,) Tack världens goaste våffla! :)
    KFIF

    2014-04-08 | 21:56:52

Kommentera inlägget här: