karlskogafriidrott.blogg.se

Få en inblick i KFIFs arbete och hur våran träning går.

Hjälpreda sökes!

Kategori: Tränare

Andreas Callenvik har tyvärr inför denna höst tagit steget ifrån Friidrotten endel för att gå in helhjärtat i hockeyverksamheten med sin son Linus.
Andreas har alltid varit en klippa på träningarna och alltid varit mig behjälplig. Hålla alla på bra humör och plocka fram och plocka bort på träningar.
I hans frånvaro har våran träningsgrupp nu gått till att blivit väldigt stor. Finns det ett samband? ;) Så jag skulle behöva ha lite hjälp.
 
Hur som helst så är Mellangruppen idag mer än 20 aktiva!! :D
Det är så det ska vara och jag är jätte glad för att vi fått ihop ett härligt gäng! Men det börjar bli svårt att hålla ihop alla själv. Trots att de är grymt duktiga på att lyssna och genomföra träningar.
 
Jag skulle dock vilja att det kanske finns några föräldrar som jag kan ta stöttning mot.
Jag har ju själv ett heltidsjobb (07-16) som ibland tar mycket mer tid, sen kommer det ju sjukdagar och även dagar då jag har förhinder att komma. Idag sköter Ajjan det jätte bra, men det skulle vara bra med någon eller några hjälpredor till.
Det handlar inte om att lägga upp träningsprogram eller vara med varje dag i veckan. Kan du vara med 1 gång i veckan på träningen är jag super nöjd, blir det 1 gång varannan vecka är jag glad för det!
 
Till Vintern sen så behövs det engagemang då vi kommer att lägga en träning inne i Örebro ibland. Detta gör vi för de aktivas skull så de kan få grenträning under vinterhalvåret, något som vi inte har möjlighet till i Karlskoga.
 
Hör gärna med era föräldrar och kolla om det finns möjlighet.
Det funkar även jätte bra med bröder eller systrar som har tränat själva eller har ett intresse av att träna andra!
 
Slå en pling till mig i sådana fall!
073-775 99 98
Eller jobb telefon 0733-37 21 18
 
//Sebastian Johansson

Kommentarer


Kommentera inlägget här: