karlskogafriidrott.blogg.se

Få en inblick i KFIFs arbete och hur våran träning går.

Intressant helg tillmötes!

Kategori: Träningspass

Hej gänget.
Jag hade alldeles för lite tid igår därför blev det inte skrivet något.
Hur som helst,
Vi går en tillsynes väldigt itnressant helg tilmötes för våra aktiva, men även som förening.
Under söndagen så är det Värmlandsserie deltävling på Nobelstadion och arrangör är vi, Karlskoga Friidrott!

Under förra året visade det sig att det blev en framgångssaga med denna deltävling hos oss. Många bra resultat och ett bra ekonomiskt resultat för klubben kunde visa sig.
Denna helg tror jag kommer bli ännu vassare resultat och leda till att vi tar fart mot ytterliggare en värmlandsserieseger!

Men då måste alla ställa upp för laget, Karlskoga friidrott, det är ju faktiskt så vi tävlar i detta. Som ett lag!
Tycker men att 600-800 meter är förlångt, men om ni bara joggar runt så får klubben poäng för att du ställde upp. Ta det som en nedjogg då! Spring med kompisen och snacka lite gojja istället.

Om det finns några som inte har anmält sig till alla grenar så tycker jag att ni kommer till mig på söndagen och så fixar vi det! Kommer ge klubben många nyttiga poäng!!
Vi vill ju inte bli av med våran titel!!

Vi ses hur som helst på söndag, taggade till tusen och redo att avgöra direkt! Vi ska visa att KFIF har värmlands snyggaste och bästa ungdomsverksamhet!

Tack för mig och vi ses!
/Sebban

Kommentarer


Kommentera inlägget här: