karlskogafriidrott.blogg.se

Få en inblick i KFIFs arbete och hur våran träning går.

Måndagen!

Kategori: Träningspass

Vi fyller på inläggsboxen med ytterliggare ett träningspass inlägg.
 
Idag så kör Mellangruppen i Bregårdshallen. 17-18.30!
Äldregruppen kör i Nobelhallen. Enligt Tidigare! tillsammans med Ajjan.
 
Mellangruppen ska köra följande idag:
Uppvärmning + töjningar
Kastövningar med medecinboll
 
Spjutträning med visselspjut och lite ansatsövningar.
kulkast bakåt och framåt.
 
Avslutar med intervaller i tjockmatta 2x5x20 sekunder, maxfart
 
Ses sen!
 
//Sebban och Andreas

Kommentarer

  • Anton Hansson säger:

    Jag kommer inte på träningen idag. Har ont i huvudet

    2013-01-21 | 16:15:50
  • Elina säger:

    Hej, Sebban!:) jag kan inte träna idag för jag har ont i halsen men jag hoppas att jag är bättre till på torsdag. :(

    2013-01-21 | 16:36:37

Kommentera inlägget här: