karlskogafriidrott.blogg.se

Få en inblick i KFIFs arbete och hur våran träning går.

Vart tog all vägen?!

Kategori: Träningspass

Hej gänget,
 
Frågan som jag och Andreas ställde oss igår var:
Hur kunde det bli så få på träningen när vi varit så många de senaste veckorna?
Visst vi vet om att det är Sportlov. Men jag tror knappast att 15 personer är i sälen och åker skidor, eller?
 
Hur som helst, De som var där igår var:
Jag, Andreas, Maja P, Rebecca R och Joel M.
 
Vi köttade ett bra cirkelstyrke pass!
 
Idag så har ni förhoppningsvis läst på Facebook vad som ska köras på gymmet!
 
Meddela gärna hur det gick. Är väldigt intresserad på hur många som tränade och hur det kändes!
 
Vi ses imorgon på träningen klockan 17-19 i Bregårdshallen!!
 
//Sebban

Kommentarer

  • Sinon säger:

    Jag slog pers på 11.5km längdåkning. Tiden blev 48min :D! Ligger i hårdträning här uppe ;)

    2013-02-19 | 16:19:04
  • Ajjan säger:

    Kändes kanon på gymet. Ida får vara glad om hon kan gå i morg # trääningsvärkfromHELL

    2013-02-19 | 20:43:13

Kommentera inlägget här: