karlskogafriidrott.blogg.se

Få en inblick i KFIFs arbete och hur våran träning går.

Måndag

Kategori: Tr�ningspass

Hej på er allihop!
Hoppas ni haft en lika grym helg som jag!
Nu har vi gått in i Decembermånad och träningen kommer nu se lite annorlunda ut mot tidigare!
Från och med denna vecka vill jag att spikskor ska med både på onsdagar och torsdagar!
Nu på onsdag så är tanken att vi ska in till Örebro. Pratar om det mer på träningen ikväll. Kommer även ett separat inlägg om det under morgondagen. :)

Träningen idag då:
Jo idag så känner jag att ni varit så jädra grymma på träningen ett tag tillbaka så jag och Ajjan har bestämt att vi ska köra först 30 minuter hinderbana, äldre och mellangruppen.
Därefter så kommer vi att dra ihop hinderbanan till ett skeppsbrott! ;)
Blir troligtvis cirka 30-40 minuter på det! :) Självklart med inslag av styrka! :D

Hur som helst så startar vi 17.00 som vanligt och träningen är slut 18.30!

Pigga ben och ett bra humör skall med idag så ska vi leka och ha allmänt roligt idag! :D

Ses sen!
/Sebban

Kommentarer

  • Sara säger:

    Tja du ja är redan i Örebro på onsdag så kommer direkt till hallen men finns det plats till mig i någon bil på hemvägen ?

    Svar: Vi har varit tvugna att boka om tränignsdagen till på torsdag istället! Detta på grund av att det är fullt i hallen på onsdagar! Samma tid gäller torsdag! Läs inlägget så förstår du! ;-)
    KFIF

    2013-12-02 | 22:12:03

Kommentera inlägget här: