karlskogafriidrott.blogg.se

Få en inblick i KFIFs arbete och hur våran träning går.

Utkast: Nov. 05, 2012

Kategori: Träningspass

Det blev dåligt med inlägg under lördag och söndag. Hade väldigt mycket att göra i helgen!

Hur som helst, idag är det måndag igen och en ny träningsvecka startar! Medelhård vecka står på schemat.

Idag kör Äldre gruppen i Nobelspåret med Ajjan och Mellan gruppen tränar i Bregårdshallen! Notera detta, då det är första träningen i Bregårn!

Mellan gruppen kommer köra lite mer lekar och skojigt idag. Återstår att se hur många vi faktiskt blir. Men jag har några Ess i rockarmen! :D

Söndagsträningen gav mycket träningsvärk! Iallafall hos mig. Min mage och mina skuldror värker något otroligt skönt!
Positivt besked att mina knän höll för spännsten, då kommer troligtvis mitt mål med att göra 5 tävlingar i vinter hålla! :D

Se upp Friidrotts Sverige! JAG ÄR TILLBAKA!! BOOOS!!!

/Sebban

Kommentarer


Kommentera inlägget här: