karlskogafriidrott.blogg.se

Få en inblick i KFIFs arbete och hur våran träning går.

Ingen som vill tävla?

Kategori: Tävlingar

Andreas och jag har börjat fundera lite... Det hör inte till vanligheten så ni får hemskt gärna rätta oss om vi har fel.
Men det ligger till enligt följande:
Den 25 November är det tävlingsträning, som alla SKA VETA, eftersom vi har gått ut med det på träningarna samt skrivit det här.
Men vi får knappt in några anmälningar till tävlingen!? :S Det får oss att fundera, varför ingen vill tävla för?
Både Andreas och jag tycker att träningen är ju bara förberedande för det roligaste som finns... TÄVLA! :D
Är bara nyfiken på om det inte finns en enda i mellangruppen som är sugen på att dra igång och tävla redan nu?
Om det är så får ni gärna framföra detta till mig och Andreas.
Jag vet att det finns mycket talang i samtliga aktiva i Karlskoga Friidrott. Vi skulle gärna se att fler tävlade och kunde bevisa att Karlskoga Friidrott är att räkna med som friidrottsförening på startbanan!
 
Har ni funderingar angående tävlingar så var inte rädda för att komma och prata med oss tränare! Vi hjälper gärna till med information om allt som rör träning och tävling! :)
 
Nu har anmälningstiden gått ut för den 25, men ni kan maila Mig eller andreas och meddela om ni vill vara med så kan vi nog lösa detta!
 
Hade bra så hörs vi eller ses på träningen!
 
/Sebban

Kommentarer


Kommentera inlägget här: