karlskogafriidrott.blogg.se

Få en inblick i KFIFs arbete och hur våran träning går.

Friday I´m in love!

Kategori: Träningspass

Älskar fredagar! Veckans bästa dag, enligt mig. Inte nog med att man vet med sig att men har två sovmornar på rad framför sig, utan också att kunna lägga alla problem som varit i veckan bakom sig!!

Gårdagens pass blev lite spänst, löpning och styrka. Ett bra pass enl. mitt tycke. Fokus på lite mer sprint. Bra uppslutning från Mellangruppens sida men desto sämre från Äldregruppen! Vart är ni då?!?!

Idag kör jag gym på Davids klockan 17! Blir ett schysst benpass som ska ge lite träningsvärk!
Knäböj, Frivändningar, Enbensknäböj, Enbens marklyft, baksida i maskin, Rumpa i maskin! Kommer bli bra tror jag!
Äldregruppen får hemskt gärna komma förbi och kötta!

Annars önskar jag er en trevlig helg så ses vi på SÖNDAG KLOCKAN 08.45!!!!!!!

P.s bilder från gårdagensträning kommer snart!

/Sebban

Kommentarer

  • Maja P säger:

    Ang mat på söndag. Maja vill ha Hawaii pizza ( barn). Tack

    2012-11-10 | 09:12:18
  • Maja P säger:

    Maja. Är Maja P mellangruppen. Sorry glömde det

    2012-11-10 | 09:15:10

Kommentera inlägget här: