karlskogafriidrott.blogg.se

Få en inblick i KFIFs arbete och hur våran träning går.

Förändringar?

Kategori:

Jag skulle vilja veta hur ni uppfattar bloggen. Om det som är skrivet är lagom informativt eller om det är svårt förstått.
Sedan även om det är något särskilt som ni vill ta upp som jag ska ta med och skriva om.
Kanske en deagens händelse, en dagens citat eller liknande... Kom med förslag!
 
Föräldrar får gärna komma med förslag också! :)
Jag blir lätt blind när man sitter och skriver varje dag!
 
Skriv i kommentarer era förslag till en förbättring!
 
/Sebbish

Kommentarer

  • Andreas Callenvik säger:

    Tjoooo Sebban. Jag tycker du gör det jättebra och man får den info man behöver.

    2012-11-15 | 21:44:19
  • Anonym säger:

    Jag tycker det är kul att du skriver så mycket! Det är jättebra men jag skulle tycka det var kul med träningsinspererande bilder! ;)

    Svar: Det kommer att komma bilder! Måste bara få ordning på ett bra system för det!Lovar bilder till inläggen snart!
    KFIF

    2012-11-15 | 21:44:24
    Bloggadress: http://idacallenvik.devote.se
  • Anonym säger:

    /Ida Callenvik

    2012-11-15 | 21:44:46
  • Fam Reuter säger:

    Hej! Vi tycker bloggen är jättebra! Äntligen ett sätt att få reda på aktuell info snabbt och lätt. Roligt skrivet också!

    Svar: Härligt att höra det! :) Kul att ni uppskattar den. Det var ju meningen med den. Känns skönt att jag prickat rätt! :D
    KFIF

    2012-11-19 | 17:37:36

Kommentera inlägget här: