karlskogafriidrott.blogg.se

Få en inblick i KFIFs arbete och hur våran träning går.

Pulka intresse??!

Kategori: På gång

All snö är ju inte bara en negativ sak, ååånej! :D Eftersom ni alla vet hur barnslig jag är och full av energi på träningarna så kommer det nog inte som en chock att jag fortfarande älskar att åka pulka! :D hehe
 
Därför tänkte jag att vi måste ju ta en pulka dag snarast möjligt!
Därför tänkte jag mig att vi lägger ett träningspass på tisdag nästa vecka i Nobelbacken för alla er som har lust att åka lite pulka! Vi tar och grillar lite korv och umgås och dricker en och annan kopp varm choklad! :D
 
Ni får själva stå för mat och dryck! Annars är ni mer än välkomna att utmana mig i pulkarace! ni kommer inte ha en chans, men ni kan ju prova lyckan! ;) mohaha
 
 
såå... finns det intresse för detta eller ska vi skippa det?
 
/Sebbish!

Kommentarer

  • Andreas säger:

    Tja Sebban. Jag kan tyvärr inte vara med på tisdag men Ida vill gärna köra pulkarace :)
    //Kingen

    2012-12-07 | 22:45:20
  • Wilma! säger:

    Jag vill det!;)

    2012-12-08 | 16:02:28

Kommentera inlägget här: