karlskogafriidrott.blogg.se

Få en inblick i KFIFs arbete och hur våran träning går.

Dan före dan före dan före dopparedan!

Kategori: Träningspass

Nu står julafton för dörren och stressen i all julshopping och matlagning och pyntning har varit riktigt krävande på många håll måste jag medje.
Men nu börjar det sätta sig lite och jag börjar få kontroll på situationen!

Hur som helst så hoppas jag att ni körde på bra igår med Andreas! Har inte hört något så skriv gärna i kommentarer hur det gick uóch hur många ni var! ;D

Idag så brukar vi köra ett gympass men jag anser att det är bättre att ni går ut och kör ett distanspass eller skidpass på 30-40 minuter.
Stretcha ordentligt efter passet och mjuka upp med häcksittande och sådär inomhus.

Ha en bra helg så hoppas jag vi ses på söndagens pulka tävlingar! :D

/Sebban

Kommentarer


Kommentera inlägget här: